Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, July 29, 2009

langkawi.....here we come


3-6 hb ogos, babah ada seminar kat langkawi. so, babah nak bw hadi & ibu sekali. x sabar rasanya ibu nak bw hadi ronda2 langkawi. kita gi naik cable car nanti ye.

ibu pun dah siapkan packing list. yelah takut ada barang2 yang tertinggal nanti. yang payah nye nak pastikan x bawa terlalu banyak barang & x de barang penting yang tertinggal. kali ni pegi langkawi x tinggal kat pekan kuah. so, kena la sewa kereta untuk gi pekan kuah shopping2.

sebenarnya risau gak nak gi langkawi. sebab sekarang ni tengah sibuk pasal selsema babi H1N1 tu. seminar yg babah nak pergi ni involve org2 asian & european. harap2 x de apa2 la. insyAllah....

Ya Allah! lindungi kami sekeluarga daripada penyakit yang berbahaya ini.

1 comments:

babah said...

Maafkan babah..kerana...babah bukan yang terbaik buat ibu dan hadi...maafkan babah kerana adakalanya babah tak dapat mengawal emosi babah...walauapapun...hadi dan ibu adalah insan yang selalu buat tersenyum dan gembira..babah nak ucapkan terima kasih...kerana...ibu dan hadi sudi terima babah jadi babah untuk hadi dan suami kepada ibu...terima kasih...sekali lagi babah minta maaf sekiranya ada kesilapan babah lakukan...dan babah doakan hadi dan ibu akan sihat dan bahagia serta dapat mengharungi kehidupan akan datang walaupun tanpa babah...babah amat-amat sayangkan hadi dan ibu..