Wednesday, May 20, 2009

hadi @ 6 months



pejam celik...pejam celik, hadi dah masuk 6 bulan rupanye. cepatnya masa berlalu ye. sekarang hadi dah pandai pusing sambil meniarap. cuma x pandai merangkak ke depan lagi. mengundur je tau.

ibu pun dah tukar susu formula hadi dari SNOW ke Enfapro A+. Mahal le skit susu baru hadi ni. tapi x pe la. asalkan hadi dapat khasiat yang secukupnya kan :-) sekarang kalau sempat, pagi2 ibu masakkan bubur nasi kat hadi. letak kentang @ carrot @ brokoli dengan ayam @ ikan bilis.

berat badan hadi pun sekarang x la naik sgt sebab dah lasak sekarang ni. ni le gambar hadi main2 dengan babah kat laman rumah nenek. x lama lagi ibu, babah & hadi nak pindah ke rumah baru. x tau la camne rupanye kita idup sekeluarga kat umah baru ye.

0 comments: