Wednesday, March 30, 2011

SMILE

YOUR SMILE IS A BEAUTIFUL SMILE
IT COMES STRAIGHT FROM YOUR HEART
YOUR SMILE SHINES LIKE A BEACON
THE LOVE IN IT TEARS ME APART

YOUR SMILE SHOWS IN YOUR EYES
ITS PURE AND JOYOUS TO SEE
YOUR SMILE BRIGHTENS UP MY LIFE
IT PURE LOVE JUST FOR ME

YOUR SMILE BRIGHTEN THE DARKEST DAY
YOUR SMILE CAN TAKE MY PAIN AWAY
YOUR SMILE JUST TURNS ME UPSIDE DOWN
YOUR SMILE IN WHICH I COULD FOREVER DROWN

YOU SMILE AT ME AND I AM BOWLED OVER
AT HOW IT CHANGES YOUR FACE
SUCH LOVE AND JOY AND HAPPINESS
SUCH DIGNITY AND GRACE

YOUR SMILE CAN TAKE ME THROUGH THE DARKEST NIGHTS
YOUR SMILE MAKES ME COPE WITH THE HORRIBLE FIGHTS
YOUR SMILE DOES SO MUCH YOU SEE
YOUR SMILE FULL OF LOVE JUST FOR ME


SNOWBELLE

Thursday, March 17, 2011

Berlari-larian di padang golf

Sabtu lepas gi wedding kat Kelab Golf Monterez, Subang. Anak sulong kawan nenek kahwin. Ramai betul orang...hari pun elok je panas. Lepas makan & tengok pengantin apa lagi, hadi pun sengih2 jalan menuju ke padang golf. Kebetulan masa tu x nampak la plak ada org main golf.

Lepas tu kak long & kak ngah pun apa lagi, join sama la.

Bukan main lagi suka hadi dapat lari sana sini. Mentang2 la luas & rumput pun tebal.

Tengok la tu...kak ngah dah lari jauh, kak long kejar kak ngah diekori oleh hadi.

Ni la dia muka caddy2 kenit

Tengah dok syok lari2...tetiba security datang. katanya dah ada org tengah main golf. Takut terkena bola golf yg diswing pemain2 amatur tu, kena la bebudak ni kluar dari kwsn padang golf.

Wednesday, March 9, 2011

BEKAL MAKANAN HADI


Sejak mula hantar rumah pengasuh lg, memang tiap2 hari ibu sediakan bekal makanan untuk hadi. Bukan x percaya kat pengasuh, tapi puas hati kalau dapat masak untuk anak sendiri kan...

Hari ni pukul 5.15 ibu dah bangun. Menu ari ni: ikan bawal goreng dengan sayur campur tumis dengan udang. Dessert plak, mangga black gold dengan muffin coklat. (yang dessert ni beli la ye)


hopefully hadi berselera makan ari ni :-))) yelah dah berapa ari ada batuk skit.

Monday, March 7, 2011

LUMUT, PERAK (25-27 Feb 2011)



Lamanyer x update blog hadi ni kan...Ari ni nak citer pasal pergi Lumut, Perak. Hadi, babah, nenek & atuk ikut ibu pergi retreat ofis kat Marina Cove Resort, Lumut.


Memandangkan dah dekat sangat dengan Teluk Batik, sempat la pergi mandi manda sebelum bertolak balik. lagipun hadi dah lama x mandi laut.





Babah la jadi tukang layan. Ibu x larat bawak perut, lagipun payah nak tukar baju kat bilik air.


Macam biasa la memula tu takut & geli nak pijak pasir. tapi bila dapat berendam sampai kecut tangan & kaki.