Wednesday, February 9, 2011

hadi dlm pelbagai pose

pose hadi 1st time makan lolipop @ Universal Studio Singapore


pose bertenggek kat lengan babah sambil menikmati kesedapan air kotak laici


pos tergolek atas perut babah akibat kepenatan & kemengantukkan


pose perlawanan sengit bola sepak antara babah vs hadi


pose..yg mana lebih gebu & montok. pipi hadi @ buah lai


pose hadi kedekut membolot semua air soya kotak yg babah beli


pose bibir seksi


pose bersama OMEN a.k.a ultraman



BUDAK MANJA!

hadi budak manja!!! tengok la tu ....



penat & sampai kebas2 tangan babah dukung dia sambil nak buka kunci gate & grill rumah. suruh duduk dalam kereta x nak. dia tau babah nak turun kereta je, terus paut babah kuat2. nak x nak, kena la babah dukung hadi jugak. sian babah. camne ni hadi, x lama lagi dah nak dapat adik kan :-)))

p/s: pantang betul hadi ni kalau tau ibu ambik gambar dia. senyum lebar bukan main!