Saturday, October 24, 2009

swimming pool


ari tu masa gi tesco, ibu & babah jumpa pool yang sesuai untuk hadi. harganye pun tak mahal. tapi problemnyer, ibu kena la tiup badan pool tu. kalau tak, tak boleh la nak tampung air. saja beli pool yang macam ni. sebab masa hadi mandi pool kak long & kak ngah dulu, hadi suka berpaut kat dinding pool. bila buat camtu, air pun mengalir la keluar.

jadi nak elakkannya, ibu pun beli la pool yang ala-ala pelampung tepinya. jadi boleh hadi berdiri sambil bersandar @ paut kat diding pool tu.

bukan main suka lagi hadi tengok ibu tiup pool. x sabar2 nak masuk & duduk kat dalam pool tu. okla, nanti esok kita ajak kak long, kak ngah & haziq mandi pool skali ok!

0 comments: