Wednesday, February 9, 2011

BUDAK MANJA!

hadi budak manja!!! tengok la tu ....



penat & sampai kebas2 tangan babah dukung dia sambil nak buka kunci gate & grill rumah. suruh duduk dalam kereta x nak. dia tau babah nak turun kereta je, terus paut babah kuat2. nak x nak, kena la babah dukung hadi jugak. sian babah. camne ni hadi, x lama lagi dah nak dapat adik kan :-)))

p/s: pantang betul hadi ni kalau tau ibu ambik gambar dia. senyum lebar bukan main!

0 comments: