Wednesday, March 9, 2011

BEKAL MAKANAN HADI


Sejak mula hantar rumah pengasuh lg, memang tiap2 hari ibu sediakan bekal makanan untuk hadi. Bukan x percaya kat pengasuh, tapi puas hati kalau dapat masak untuk anak sendiri kan...

Hari ni pukul 5.15 ibu dah bangun. Menu ari ni: ikan bawal goreng dengan sayur campur tumis dengan udang. Dessert plak, mangga black gold dengan muffin coklat. (yang dessert ni beli la ye)


hopefully hadi berselera makan ari ni :-))) yelah dah berapa ari ada batuk skit.

3 comments:

Chech said...

Wow, Siti! Aku memang bercita-cita nak buat sendiri bekal anak macam ni. Tapi, selalunya, cita-cita tak kesampaian sebab tak bersungguh. Selesa dengan makanan yang nursery sediakan (lepas tunjuk menu pada aku & Kamal).

Love this post. Inspiring. Mesti Hadi berselera habis.

ibuaries said...

biasa je la chech. masak yg mudah2 je. kalau x bubur nasi, masak sup ayam @ ikan. kekadang gorengkan nugget. agak2 malas @ nak cepat letak biskut @ roti & buah.

Chech said...

Mudah-mudah pun, bermakna buat yang menerima :). Aku baru bekalkan Khalish calciyum pun dia dah suka. Kalau masak macam kau, lagi dia bersemangat ke sekolah.