Tuesday, June 8, 2010

HADI & LAPTOP BABAH

Sekarang ni hadi dah pandai mintak nak guna laptop babah. Bukan pandai guna pun, ibu @ babah la jadi mangsa dia. Hadi sekarang suka tengok youtube especially lagu kanak2 la. lagu 123, ABC, i like to move it (madagascar), dibo & teletubbies.


Memang selalu la ibu kena berebut nak guna laptop babah ni. Pastu hadi bukan nak duduk kat kerusi sendiri, mesti nak duduk kat peha ibu @ babah sambil tengok youtube. lama2 bleh kebas la dibuatnye.

Jadi kalau ibu & babah nak guna laptop tanpa gangguan hadi kena la sorok2 @ tunggu hadi tidur dulu. Tapi sebenarnya bagus jugak hadi tengok youtube tu. Yelah lama2 tengok & dengar lagu ABC dan 123, mana tau hadi bleh paham & sebut plak kan. Tapi kalau hari2 dengar lagu yang sama, ibu & babah naik bosan la plak. Yelah dengar lagu kanak2. hihihi

0 comments: