Tuesday, April 14, 2009

#1st time hadi outstation#

esok hadi & ibu ikut babah gi melaka. babah kena jg booth utk exhibition kat MITC. seronok la hadi, ibu cuti 5 hari jaga dia. bertambah la manja anak ibu & babah ni.

ibu x abis lagi kemas barang ni. yelah, biasanya kalau outstation pun, ibu & babah berdua utk 3 hari 2 malam je. Kali ni 5 hari 4 malam plus hadi. mcm2 la barang yang nak dibawa. beg baju, beg susu, beg pampers, laptop, brg pameran babah & segala macam la. x tau la camne nak sumbat dalam keta Myvi kita yang comel & byk berjasa tu.

ini la 1st time ibu jln jauh2 sejak pregnantkan hadi & 1st time hadi jln2 kluar s'gor. kalau sempat nanti kita ajak babah singgah zoo melaka ye. tp kita naik train je la kat dalam zoo tu. x larat la nak dukung hadi keliling zoo. hadi bukannye nak duduk dalam stroller. lagipun, dengan brg2 yang banyak tu, rasanya x muat nak bw stroller hadi dalam keta comel tu.



okla....nanti ibu tulis lagi pasal hadi oustation ke Melaka Bandaraya Bersejarah k!

0 comments: