Wednesday, November 3, 2010

hadi pun sibuk gak

last week ibu bawak nenek gi kedai perabut kat Sect 23 sebab nenek nak cari meja makan lapan kerusi. Meja makan nenek yang lama ada 6 kerusi je, x cukup untuk anak menantu duduk. dah tu plak, meja makan yang lama tu dah uzur sangat. Memandangkan nenek dapat duit kutu bulan lepas, so nenek pun berhajat la nak tukar meja makan tu.

Dok sibuk la atuk & nenek memilih & menawar harga meja makan kat katalog, si hadi pun sibuk gak la menengok & membelek wardrobe untuk budak2 yang ada gambar2 kartun tu.





Habis dibukanya wardrobe tu & duduk kat pintu wardrobe tu. hadi..hadi...macam2 perangai. Kalau ibu x bagi nanti merajuk & menangis plak. Suka hati la. Dah abis belek2 wardrobe, nampak plak meja tulis kat depan kedai perabut tu. Apa lagi ditest nya la.



2 comments:

Raisah @ echah said...

akak, umah akak katner ya? echah pun selalu menyinggah kat sek23 ni. umah MIL echah kat sek18 depan tu jer... :)

ibuaries said...

umah akak kat bdr bukit raja, klang. umah mak kat sek 19 :-) mmg ari2 singgah sek 19 sbb babysitter hadi tinggal dkt dgn umah mak akak