Friday, April 8, 2011

pity hadi..

ini la rupanye bila dah demam & tekak plak sakit. makan minum x lalu. masuk la air kosong @ susu @ makanan, mesti keluar balik. tengok la tu, sempat lagi bergurau dengan ibu sebelum tido :-))

isnin dah bawa gi ofis ibu, selasa babah plak ambik MC nak jaga hadi. petangnya bila ibu balik nampak hadi macam dah sihat. tapi pagi rabu masa nak siap2 pergi kerja hadi muntah lagi. lagipun malam tadi kepala hadi masih panas lagi. so, ibu EL la nampaknya. x sampai hati nak hantar hadi ke rumah nenek normah.

ni siap melepek kat ibu. nak tido kat celah ketiak ibu. .

close up skit.tengok la dagu pun dah runcing, pipi plak dah leper je. sian hadi.

dalam demam2 tu sibuk mintak nak makan popcorn. i.e nak mintak bawa gi tengok wayang la tu. sebab dia selalu tgk iklan kartun RIO tu masa dok kat rumah. hadi dah sihat nanti, ibu & babah bawa gi tengok citer RIO ok sayang!

0 comments: