Monday, June 8, 2009

hadi bersosial

wah..wah..wah..sekarang hadi ni dah pandai nak berkawan. bukan main suka lagi kalau kak long & kak ngah ada. main sampai x ingat kat ibu & babah ye. kat umah nenek normah pun hadi kuat main dengan abg irfan & kak ina ye. tu pasal la bila petang je ngantuk, tido sampai malam. kekadang tu sampai x sempat tengok babah balik keja pun. sebab penat & ngantuk, siang2 kuat berjaga.

kalau ibu nyanyi lagu 'lompat si katak lompat' bukan main suka gelak lagi ye. nanti ibu cari lagi lagu2 untuk nyanyi kat hadi ye...hadi dah pandai cakap nanti, kita nyanyi sama2 dengan babah k..

1 comments:

babah said...

kawan-kawan gak yer hadi...jgn lupa kat umah..
babah risau kalau hadi kuat berkawan sampai tak ingat balik umah bila dah besar nanti, sayang kat hadi dan ibu