Friday, September 18, 2009

berbuka di bluewave


semalam kita semua buka di bluewave. ni semua aunty rahila ofismate ibu yang uruskan. bukan main banyaknye makanan kat situ. sampai tak larat nak makan. nenek yang keja shif malam pun lambat pegi keja sebab nak berbuka puas2 dulu.

sempit gak lobi hotel tu sebab orang ramai. ingatkan dah hujung-hujung puasa tak de orang nak buka kat luar. rupanye ramai jugak sebab ada promotion diskaun 50%. kesian hadi sebab tak dapat nak merasa macam-macam makanan. tak pe la, tahun depan kita buka kat luar lagi ye. masa tu hadi dah boleh nak makan aiskrim, kek & macam2 lagi :-)

0 comments: