Sunday, November 15, 2009

something fishy going on :-)


disebabkan hujan yang x berhenti2, ibu & babah bawa hadi pergi tengok ikan dekat tasik shah alam. kak long, kak ngah & nenek pun ikut sama. ni 1st time hadi pergi sini, kak long & kak ngah dah banyak kali pergi. tapi biasa la, kecoh macam x pernah datang sini tengok ikan2 tu.

kak long & kak ngah sempat lagi makan aiskrim, hujan2 ni


cantik2 jugak ikan2 & akuarium yang ada. berminat jugak nak bela ikan kat umah. tapi bila ibu mengenangkan yang kita ni pagi2 gelap lagi dah kluar umah & lepas maghrib baru sampai umah, rasanya nanti dulu la bab2 bela ikan ni.

nanti la ye hadi...ibu tau hadi suka tengok fish. sebab petang2 selalu atuk bawa duduk tepi kolam & tengok ikan makan. nanti kita ajak babah pergi Aquaria plak ye :-) bleh naik lrt bawah tanah skali.

0 comments: