Friday, September 17, 2010

macam2 karenah hadi beraya...


ini la perangai hadi yang x bleh tahan sungguh masa2 raya ni. cukup main suka kalau dapat sampul, pastu nak terus koyak @ buka sampul. malu betul la ibu & babah. apa lagi terpaksa la ibu cepat2 rampas sampul raya tu sebelum dia koyak & keluarkan duit dalam sampul tu. bukan itu aje, kekadang tu salam x nak, tapi duit raya dah ambik. ambik plak bukan yang orang hulur dengan tangan kanan, tapi yang orang dok genggam kat tangan kiri untuk bagi kat bebudak lain. aduhai...sape la punye anak ni. bikin malu la hadi :-)))

ni lagi satu perangai hadi... suka makan maruku. mulanya citer suka makan maruku nibila babah selalu beli maruku yang jual kat tesco. so, bila babah makan, hadi pun join skali. suka makan maruku punye pasal, siap bleh sebut uku..uku (maksudnye maruku la tu) tapi susu still x pandai nak mintak & sebut. mesti nak mengamuk jugak dulu.

masa beraya kat umah abah alang kat banting, terjumpa la plak maruku satu balang. apa lagi...hadi pun layan la maruku. kuih lain dia x sentuh

tengok la gaya duduknye tu, macam org besar

0 comments: