Wednesday, January 26, 2011

MENGE 'PAU'

Yup!! sekarang ni kalau keluar jalan2 je, ibu & babah mesti kena 'pau' dengan hadi. Kalau x kena 'pau' mainan, kena 'pau' buku la. Yang x tahannye tu, kekadang buku2 x tahan lama pun, mesti koyak punye. Lagi2 kalau buku sticker. Mana x nye, sticker dah dilekatkan kat buku di kopek balik nak lekat kat tempat lain. Sudahnye koyak la buku tu.

tengok la ni...ni masa kat mahkota parade, melaka. gaya bukan main lagi. serius macam baca benda penting kat paper. padahal dok tengok gambar ben10




0 comments: