Monday, January 31, 2011

tengok wayang lagikkkkk



agenda utamanya nak belikan hadiah kak ipar yg baru dapat baby 2 minggu lepas. abis x kan nak balik terus lepas beli present kan. so, carik la aktiviti lain. apa lagi tengok wayang la. kali ni gi tengok THE GREEN HORNET 3D. best gak citer dia. tapi nampaknye hadi x berapa nak enjoy la citer ni. yelah banyak bercakap kan. hadi tengok bila time gaduh2 je.

baru sejam tengok dah mula dia x duduk diam. cermin mata 3d tu plak, x sampai setengah jam pakai dah dibukaknye. rimas kot


dlm setengah jam yang last plak si hadi ni dah selamat melelapkan matanya. sempat la ibu & babah makan kat kenny rogers sementara hadi buat taik mata :-)



0 comments: