Saturday, December 5, 2009

doraemon...

ramai yang dah mengadu, semput nak dukung hadi ni. dah la tu, x nak duduk dalam stroller. bila letak dalam stroller, mula la senyap & muncung je mulut tu. apa lagi merajuk la si hadi ni. kekadang kesian plak tengok. itu la, hadi malas nak belajar jalan.

jadi untuk memudahkan nenek, atuk, ibu & babah bawa hadi jalan2 kat umah memasing, babah belikan basikal tolak doraemon untuk hadi. basikal ni boleh dikayuh plak bila hadi dah besar nanti. hadi pun suka naik basikal ni sebab ada lagu twinkle twinkle little star.



nenek pun bila ambik hadi kat rumah nenek normah guna basikal ni gak. nenek kata x larat nak dukung hadi lama sgt. jadi sekarang semua org dah senang & hadi pun suka hati.

0 comments: