Friday, January 1, 2010

playground


hadi cukup suka naik buaian cawat, sampai x nak turun dari buaian kat playground tu. bila ada masa pagi @ petang, babah @ ibu bawa hadi pegi playground. kesian kat hadi, kalau hari keja, ibu & babah x dapat bawa hadi jalan2 ke playground. selalu nenek & atuk bawa hadi jalan2 dengan doraemon keliling perumahan atuk & nenek je.


sambil main kat playground, hadi suka tengok budak2 lain main. hadi ni memang suka berkawan, tapi main kasar skit la. sebab kat rumah nenek normah, kawan2 semua umur 2 @ 3 tahun. semua tengah lasak2, hadi pun ikut sekali la lasaknyer :-) x pe la yang penting hadi sihat & x lebam @ jatuh sana-sini.

1 comments:

Anonymous said...

kelakar tengok dia naik buai. dah besar budak ni, bukan baby lagi. heheh

babah (sms)