Friday, February 19, 2010

IPIN & ULTRAMAN

hahaha...rambut hadi dah panjang. naik rimas ibu tengok. dah la sekarang musim panas yang amat. bila berpeluh...bau kepala hadi punya masam. jadinye, kita posing dulu la dengan rambut ultraman sebelum gi tebas rambut hadi ye...



tadaaaaaaaa....ini la rambut baru hadi :-) senang x payah nak sikat & x la bau masam :-)comel x? hmmmm dah macam rupa IPIN hahaha...betul..betul.betul


cerita di sebalik rambut IPIN ni: hadi mula2 ok je senyum2 tengok muka dia kat cermin. pastu, mula la dia menangis2, membebel2, siap keras2kan badan. pakcik yg potongkan rambut tu plak hishhh mcm x biasa potong rambut budak & takut2. dah la gi potong no. 2, bukan nak tanya dulu kat ibu nak potongan no. berapa. sampai tobek rambut hadi dibuatnye. pastu dia berhenti potong sebab tengok hadi menangis sedu sedan & meraung. ibu x pedulik, dia kn gak settlekan potong rambut hadi. takkan nak biar tobek mcm tu je. ibu pun pergi duduk balik kat kerusi potong rambut & suruh pakcik tu potong no. 1 & betulkan rambut hadi yang tobek tu.

dah brp kali dah hadi potong rambut kat kedai ni, tp dgn orang lain. slalunya org2 yg penah potong rambut hadi tu ok je. cepat je potong nye. dpt plak pakcik ni, mcm takut2 je. slow plak tu, makin marah la si hadi ni. lain kali kalau pergi kedai rambut ni lagi, nak cari org yang sama pernah potong rambut hadi dulu la. angin je ibu tengok rambut hadi yg tobek masa memula dia potong tu.

0 comments: