Friday, March 12, 2010

i-city...lagik

akhirnya kali ni dapat gi i-city skali lagi untuk ambik gambar dgn kamera. nenek pun ikut skali. 2 minggu lepas nak gi x jadi sebab org ramai sangat sampai jalan jem. ada sambutan chap goh meh rupanye masa tu. masa mula2 pegi dulu x la sebanyak ni lampu2nyer. sekarang macam lagi ada... lampu bentuk merak la, tanglung, angsa, pokok sakura etc








hadi bukan main suka lagi. yelah kali ni hadi dah boleh jalan, abis di rondanye kat kwsn pokok krismas yang kecik2 tu. kesian babah kena kejar hadi je :-)







sayangnye kali ni, kak long, kak ngah & haziq x dapat ikut sbb pak ngah kata nak gi pizza hut sebab lapar balik dari keja.

0 comments: