Tuesday, March 30, 2010

hadi & shades

aduhai.....mcm2 la perangai hadi sekarang ni. kekadang tu bleh buat ibu & babah senyum @ gelak sorang2. baru2 ni, kita pergi jusco bukit raja sebab babah nak beli kasut kat kedai BATA. sementara tunggu babah cari & test kasut, ibu & hadi pun menghiburkan hati la dengan shades (cermin mata) yang ada dekat dengan cashier BATA tu. tengok la ni...bukan main suka lagi bila dapat shades. tp hadi suka shades yg warna coklat je. yang hitam x suka, takut kot.




2 comments:

Chech said...

So, Hadi dapat shades baru tak? Aku ada terfikir nak beli shades untuk Khalish, tapi, bila keluar, banyak lagi barang penting nak beli. Tangguh dulu beli shades. Berguna sebenarnya kan.

ibuaries said...

x beli pun chech. saje je mhilangkan boring sambil tunggu babahnye shopping :-)

kalau beli pun kejap je dihadapnye. dah bosan nanti, ntah ke mana di campaknye