Saturday, May 29, 2010

Hadi Budak Notti!

Ari ni nak pergi kenduri kahwin kat Bandar Manjalara, Kepong dengan nenek. Sementara tunggu babah bersiap, hadi pun mula la cari idea nak main. Tengok la ni, boleh lg dia main kat sliding door. Siap ajak main cak cak dengan ibu lagi...

Dah berapa kali ibu bagi tau & alihkan dia hadi dari sliding door, tapi x lama lepas tu hadi gi lagi main kat sliding door tu. Malas la ibu nak kata apa dah. Biarkan dia, bila dah tersepit tangan nanti baru la sedar kan.

Badan tu dah la tembam & semangat, ada hati nak menyempit kat celah sliding door & grill tu. Hadi...hadi, memang la notti ye.


2 comments:

siti said...

cute je...smbil wat notti smbil senyum2...hhuhu

ibuaries said...

memang mcm tu...dgn harapan dpt la sejukkan hati ibu & babah dia...sabor je la