Friday, May 21, 2010

tak sedapnye...

semalam pergi la makan satay hj samuri kat kompleks pkns. tapi kenapa la rasanya x sedap langsung. saiz satay dah makin kecik,keras x juicy, daging liat, sejuk plak tu. teruk betul kualiti sataynyer. tapi dah order punye psl, telan lah jugak. tp akhirnya mengalah juga bila tekak betul2 dah x bleh terima.

jadi sementara tunggu abah jumpa kawan ambik stock alpha lipid, ibu & hadi pun bergambar la. itu je la cara nak bagi hadi ni dok diam. kalau x meronta2 nak jalan2 dalam kedai. tgk la tu, bukan main senyum lagi.



ibu je mcm x sudah, maklum la tekak sakit. rasa mcm tonsil kat sblh kanan bengkak. nak telan air liur pun susah, apatah lagi nak makan. weekend la jumpa doktor. sehari dua ni, tahan je la minum air sejuk @ aiskrim bagi hilang bengkak.

0 comments: