Tuesday, May 25, 2010

Hobi #2


hobi hadi #2 ialah bergambar. x kisah la ambik gambar guna kamera ke @ handphone. antara sebabnye, dari kecil lagi ibu suka ambik gambar hadi & lepas tu tunjukkan kan kat hadi gambar tu. memula dulu, berkerut gak kening hadi bila tengok gambar dia kat skrin handphone @ kamera. pening kot pikir camne muka dia bleh ada kat situ :-)

sekarang ni plak, tiap kali ambik gambar dia, dia mesti mintak nak tengok @ tunggu je kita tunjuk gambar kat dia. pastu bila tengok gambar, mula la senyum2. konon hensem la muka dia tu. hadi...hadi...

ni hadi posing lepas bangun tido. masa tu babah gi kedai. tinggal ibu & hadi je kat rumah. muka hadi pun sembab lagi.

0 comments: